عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 23 مرداد 1398
بازدید : 130
نویسنده : سئو سایت نوین
شرکت پایدار طراحان تجهیزات گلسار بیش از 15 سال تجربه در زمینه طراحی ، تولید و اجرای مبلمان اداری دارد. ما یکی از شرکت های با تجربه و خوشنام در بازار ایران می باشیم. محصولات تولیدی در سه دسته اصلی مبلمان اداری کلاسیک ، مبلمان اداری مدرن و مبلمان اداری لوکس تولید می شود. عمده محصولات ما شامل انواع میز اداری ، صندلی اداری و پارتیشن می باشد. ما همچنین خدمات تجهیز سالن کنفرانس , تجهیز سالن آمفی تئاتر و تجهیز سیستم صوت را به مشتریان خویش ارائه می کنیم.

یکی دیگر از محصولات تولیدی ما ، انواع صندلی فرودگاهی و میز کانتر می باشد. صندلی فرودگاهی برای سالن های انتظار کاربرد بسیاری دارد. تولید ما بر استفاده از دانش به روز و مواد اولیه با کیفیت استوار است. این مساله باعث شده است محصولات و خدمات ما دارای استانداردهای به روز دنیا باشند. ما سعی کرده ایم راحتی و آرامش را در محیط کار به مشتریان هدیه کنیم.

فضای کارگاهی شرکت گلسار بیش از 5000 متر مربع می باشد. ما جمع کثیری از متخصصین این حوزه را به خدمت گرفته ایم. ما با استفاده از توانمندی های آنها در واحدهای طراحی ، تولید و اجرا سعی در ارائه خدمات ارزشمندی به مشتریان خویش داریم. برای آشنایی با تمام محصولات از بخش های مختلف سایت دیدن نمایید. همچنین در صورت داشتن هر گونه پرسش با ما تماس بگیرید.

 

مبلمان اداری

گلسار تولید کننده مبلمان اداری می باشد. ما توان تولید اقلام مورد نیاز ادارات و سازمان ها را داریم. محصولات ما به پشتوانه دانش , تجربه و توان بالا تولید می شود. تمامی محصولات مبلمان اداری ما به روز و استاندارد می باشد. محصولات ما عبارت است از انواع میز اداری ، صندلی اداری ، مبل اداری و نیم ست ، کتابخانه ، کمد اداری ، مبلمان راحتی ، بوفه و … برای سفارش با ما تماس بگیرید.

صندلی اداری

یکی از محصولات شرکت گلسار صندلی اداری می باشد. انواع محصولات صندلی اداری ما عبارت است از : صندلی مدیریتی ، صندلی کارمندی ، صندلی سینما ، صندلی سالن کنفرانس ، صندلی اتاق جلسات ، صندلی فرودگاهی ، صندلی انتظار و …. ما سعی کرده ایم صندلی های اداری با کیفیت رقابتی تولید نماییم. زیبایی ، دوام ، کیفیت و طبی بودن خصیصه صندلی های ماست.

میز اداری

یکی از ملزومات در محیط های اداری و شرکتی میز اداری است. شرکت گلسار تولید کننده برتر میز اداری می باشد. انواع محصولات ما در زمینه میز اداری شامل ، میز مدیریت ، میز کنفرانس ، کارمندی ، منشی ، کارشناس و … می باشد. میزهای اداری تولیدی با استفاده از مواد اولیه استاندارد می باشد. چوب ، ام دی اف ، فلز و … استفاده شده در تولید از مرغوب ترین متریال می باشد.

پارتیشن

یکی از خدمات اصلی گلسار نصب و اجرای پارتیشن می باشد. عمده خدمات ما برای ادارات ، سازمانها و شرکت ها می باشد. ما در زمینه اجرای پارتیشن دارای 15 سال تجربه می باشیم. دانش , تجربه و توان کارگاهی بالا خصیصه این بخش از خدمات ماست. برای سفارش انواع پارتیشن , پارتیشن اداری , پارتیشن دوجداره , پارتیشن تک جداره , پارتیشن ام دی اف و … با ما تماس بگیرید.

پارتیشن اداری

پارتیشن اداری برای تقسیمات محیطی ادرات و شرکت ها نصب و اجرا می گردد. در اجرای آن طرح های مختلفی بر اساس انواع موجود و سلیقه و درخواست مشتری قابل ارائه و انجام است. برای سفارش و یا استعلام قیمت تماس بگیرید.

پارتیشن دو جداره

پارتیشن دوجداره با استفاده از MDF به اندازه 16 میلیمتر ساخته می شود. در لبه های mdf از PVC استفاده می شود. این نوع را می توان بصورت بلند و یا کوتاه اجرا کرد. برای استعلام قیمت و یا سفارش کار با شرکت گلسار تماس بگیرید.

پارتیشن ام دی اف

این نوع از پارتیشن با پایه ام دی اف ساخته می شود. طرح های مختلف بسیار زیادی را بر پایه رنگ های مختلف ام دی اف می توان در محیط های اداری پیاده کرد که با دکوراسیون داخلی آن سازگار باشد. برای سفارش با ما تماس بگیرید.

پارتیشن تک جداره

پارتیشن تک جداره برای محیط هایی که سروصدای زیادی ندارند قابل استفاده است. این نوع با توجه به جداره تک آن به لحاظ اقتصادی نیز برای مشتریان به صرفه می باشد. تک جداره بودن تاثیر به سزایی در استحکام و مقاومت این نوع ندارد.

تجهیز سالن کنفرانس

تجهیز سالن کنفرانس یکی از تخصص های شرکت گلسار می باشد. ما با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های موجود در بازار می توانیم سالن کنفرانس شما را تجهیز نماییم.

تجهیز سالن آمفی تئاتر

یکی از خدمات شرکت گلسار تجهیز سالن آمفی تئاتر می باشد. خدمات ما بر اساس آخرین استانداردهای روز می باشد. این شرکت امکان تامین تمامی اقلام مربوط به تجهیز سالن مشتریان را دارد.

تجهیز سیستم صوت

تجهیز سیستم صوت بر اساس دکوراسیون و طراحی داخلی مکان شما. پیاده سازی و  تجهیز سیستم صوتی اماکن اداری و سالن کنفرانس با کیفیت بالا و بالاترین رسایی انجام می شود.



:: موضوعات مرتبط: پارتیشن , مبلمان اداری , ,
:: برچسب‌ها: تجهیز سالن آمفی تئاتر , تجهیز سالن کنفرانس , تجهیز سیستم صوت , صندلی اداری , صندلی فرودگاهی , مبل اداری , مبلمان اداری , میز اداری , پارتیشن , پارتیشن دوجداره , پارتیشن اداری , پارتیشن آلومینیومی , پارتیشن شیشه ای ,

صفحه قبل 1 صفحه بعد

به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان جوپرس و آدرس joopress.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com